گزیده ای از خطبه های نماز جمعه هرمزگان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 2 خرداد 1394
بازدید : 519
نویسنده : فــردیـن احـمدی

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه امام خمینی با ایجاد جریان سپاه انقلاب را بیمه کرد، افزود:برای حفظ انقلاب مرد باید وارد صحنه شوند که با این رویکرد سپاه و بسیج تشکیل شد.

 

به گزارش عصربشاگرد به نقل از ندای ساحل، آیت الله نعیم آبادی،امام جمعه بندرعباس در خطبه های عبادی و سیاسی بندرعباس  ضمن تبریک ایام نیمه شعبان ، روز پاسدار و جانبازان گفت:جایگاه پاسداران انقلاب نیاز به توضیح ندارد و ابتکار امام راحل با ایجاد جریان سپاه انقلاب را بیمه کرد.

وی افزود:برای حفظ انقلاب مرد باید وارد صحنه شوند که با این رویکرد سپاه و بسیج تشکیل شد و قدرت قوی الهی بوجود آمد.

نعیم آبادی با هشت سال دفاع مقدس یک روی چهره استکبار را قرمز کرده است، اظهار کرد: پشتوانه انقلاب ما ارتش ، پاسداران و بسیج است.

وی با اشاره به تبلیغات و توطئه های دشمن بر علیه کانون قدرت سپاه پاسداران تصریح کرد:اگر سپاه قوی نبود بر علیه آن توطئه نشد چرا که با شخص ضعیف کاری ندارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: جانبازان سند حقانیت ملت ایران هستند که با شهامت به میدان نبرد با دشمن رفتند و سربلند از امتحان الهی بازگشتند.

وی با اشاره به روز بهره بری و بهینه سازی مصرف خاطر نشان کرد: بهره بری صحیح را استفاده حداکثری از کمترین امکانات است لذا در مصرف با منطق خرد کار کنید و در خوردن اسراف نکنیدو خود را از حرام قطعی نجات دهید.

 

 

تیم مذاکره کننده هسته در حفظ اسرار نظامی کشور کوشا باشد

 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از  پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام صادقی ، در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه گفت: احساس مسئولیت در مقابل دین درسی بود که امروز پاسداران ما از حضرت امام حسین (ع) گرفتند و هشت سال رزمندگان ما دفاع مقدس را جانانه انجام وظیفه و ایستادگی کردند.

وی ایستادگی در  جبهه فرهنگی را از جبهه نظامی مهمتر دانست  و افزود:امروز دشمن در جبهه فرهنگی پاتک هایی زده و در جامعه سیر صعودی طلاق مشاهده می  شود.

 

صادقی اظهار کرد: وجود ماهواره در منازل ابتدا باعث از بین بردن رابطه عاطفی در بین زن و شوهر شده و در نهایت باعث جدایی  و بی بندباری  در خانواده ها شده است.
وی با بیان اینکه باید در زمینه ماهواره باید کار فرهنگی انجام بدهیم، تاکید کرد: هرکس هر قدر که در توانش است تلاش کند چرا که این مسئولیت برعهده فرد خاصی نیست همه ما باید با کمک یکدیگر ماهواره ها را جمع آوری کنیم و خود مردم باید به این نتیجه برسند که وجود ماهواره در خانه یعنی خطر این قدم ها را باید بردارید این ها همش ضرر است .

امام جمعه موقت حاجی آباد خظاب به تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: خطوط قرمز نظام را رعایت کنید و در حفظ اسرار نظامی کشور کوشا باشید.

وی با بیان اینکه دلهره ای از تهدیدهای توخالی دشمن به خود راه ندهید،افزود: امروز ایران اسلامی انقدر قدرتمند شده است که با کوچکترین اشاره ولی امر می تواند هم میز و هم صاحب میز را و هم همه گزینه ها را تومارش بر هم بپیچد.

صادقی با اشاره به اینکه مذاکره کنندگان با قدرت مذاکره کنندو  اصول را رعایت نمایند،خاطر نشان کرد: در بحث بازرسی ها هم نباید بازرسی از مراکز نظامی صورت بگیرد و اکیدا ممنوع است و یا اینکه بخواهند از دانشمندان هسته ای ما بازجویی کنند.

تقوا روح امید را در جامعه گسترش می دهد

 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از پایگاه خبری جهانگیریه بستک : حجت الاسلام  صادقی امام جمعه موقت شهرستان بستک در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت : این ماه فرصتی است تا معنویت خود را افزایش دهیم و به ریسمان الهی چنگ بزنیم .

وی ضمن توصیه به تقوا افزود: انسان با تقوا باید روح امید را در جامعه گسترش دهد ، نماز باید مارا به تقوا برساند روزه باید ما را به تقوا برساند .

صادقی در ادامه ضمن تبریک بمناسبت روز پاسدار تصریح کرد : در سوم شعبان کسی بدنیا می آید که اسلام را دوباره به حرکت در می آورد ، امام حسین (ع) با دادن جان خود و اصحابش و با اسارت اهل بیتش اسلام را احیا کرد .

امام جمعه موقت بستک با بیان اینکه پاسدار انقلاب یعنی پاسداری از یک موجود زنده ، متحرک و پیشرونده یعنی پاسدار اسلام و قرآن، خاطر نشان کرد : پاسدار نباید از مشکلات بترسد و اگر می خواهیم پاسدار بمانیم باید روز به روز  بر معنویت خود ببفزاییم .

 

انتقاد مجدد امام جمعه پارسیان از عملکرد شهرداری پارسیان

به گزارش  هرمز به نقل از پارسیان خبر ،حجت الاسلام میرزایی  ضمن تبریک ولادت سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع)و روز پاسدار فلسفه وجودی سپاه پاسداران حفظ دست آورد ها و اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت:انقلابی که ریشه های فساد و وابستگی را قطع و نهال پاک ایمان و استقلال را در کشور ودر دل امت ایران بارور و با رحمت ولایت آن را آبیاری کرد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوره های گوناگون زمانی درگیر مبارزه با انواع توطئه ها و تهدید های دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی بوده و برای خنثی سازی آن ها تلاش کرده است.

میرزایی با اشاره به جنایات آل سعود در یمن اظهار کرد : چرا تیمهای ورزشی ما با تیمهای آل سعود مسابقه می دهند . این رژیم منحوس پا جای پای صهیونیستها گذاشته و همانگونه که ما با تیمهای ورزشی اسراییل مسابقه نمی دهیم باید با تیمهای سعودی هم همین کار را بکنیم.

امام جمعه پارسیان با انتقاد مجدد از عملکرد شهرداری پارسیان گفت:از عملکرد شهرداری پارسیان در مراسمات مذهبی راضی نیستم . یک کنسرت میخواهد اجرا شود تمام در و دیوار شهر پر از بنر و تبلیغات میشود اما برای تولد سالار شهیدان شهر هیچ رنگ و نمایی از جشن و چراغانی ندارد.

 پاسداران و جانبازان خوش اول و خوش آخر انقلاب بودند

به گزارش عصربشاگرد به نقل از میناب جنوب، حجت السلام والمسلمین معتمدی فر امام جمعه میناب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان که با حضور خیل عزیمی از پاسداران و بسیجیان میناب همراه بود با تبریک به مناسبات ایام شعبانیه تولد امام حسین(ع) و روز جانباز و پاسدار با اشاره به فداکاری های امام حسین(ع) و یارانش گفت: امام حسین(ع) کسی بود که سرش رفت اما قولش نرفت.

وی با اشاره به روز پاسدار و جانبار به ویژگی های متمایز آنها در طول تاریخ انقلاب پرداخت و اظهار داشت: پاسداران و جانبازان انقلاب خوش اول و خوش آخر انقلاب بودند و از همان ابتدا تا پایان مسیر دوشادوش امام(ره) حرکت کردند و در این راه نیز ثابت قدم ماندند.

معتمدی فر در ادامه بیان داشت: آنها همواره در دوران انقلاب و این انقلاب حضور داشته اند، کدام صحنه را در کشور می بینید که سپاه پاسداران در آن حضور گسترده، حماسی، و سرنوشت ساز را در نداشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های سپاه پیش روندگی و پیش برندگی آن است عنوان داشت: سپاه همیشه آینده نگر بوده و پیش بینی های لازم را برای هر کاری از قبل انجام می دهد و هر کاره سختی را با همکاری و همیاری هم انجام می دهند.

معتمدی فر در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با دانشجویان افسری دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه ارتش های دنیا با رژه و مانور قدرت خود را به رخ می کشند افزود: قدرت سپاه جمهوری اسلامی ایران در رژه این نیروها به خوبی نشان داده شد و دنیا را به شگفتی در آورد.

وی با اشاره به  سخنان رهبر انقلاب در خصوص بحث هسته ای و ادعای کشورهای غربی در مصاحبه با دانشمندان ایران عنوان کرد: ما از سر نیاز وارد مذاکرات هسته ای نشدیم چه برسد به اینکه بگذاریم از دانشمندان هسته ای ما مصاحبه داشته باشید، ما یادمان نرفته که ترور بسیاری از دانشمندان هسته ای ما توسط خوده شما طراحی شده بود.

معتمدی فر با بیان اینکه توافق بد یعنی توافق زیر ارعاب و تهدید تصریح کرد: حاصل توافق بد بازرسی از تاسیسات هسته ای، نظامی و دفاعی کشور است ما اجازه نمی دهیم کسی با صدای بلند ما را تهدید کند و حرف زور را به ما تحمیل کند ما حرف زور و بی حرمتی را از هیچ کسی نمی پذیریم.

خطیب نماز جمعه میناب با بیان اینکه بسیج سازندگی سربازان ولایت درعرصه های توسعه و خودکفایی داخلی هستند خاطر نشان کرد: در بسیج سازندگی باید تلاش و تولید داشته باشیم، همه ما باید کمک کنیم تا بتوانیم با این راه کشوری سازنده و آباد را داشته باشیم.

 

اوباما آرزوی باز کردن پیچ و مهره های صنعت هسته ای ایران را به گور خواهد برد

 به گزارش عصر بشاگرد به نقل از مروارید نیوز ” حجه الاسلام والمسلمین شیخ علیرضا آهنین جان امام جمعه موقت شهربندر چارک در خطبه های این هفته بعد از دعوت به تقوای الهی ، به برخی از ویژگیهای و خصوصیات زندگانی امام حسین علیه السلام اشاره نمودند و ضمن تبریک میلاد خجسته امام حسین علیه السلام ، شناخت شخصیت این امام همام را الگو و راهکاری جهت پیشبرد امورات زندگانی دانستند.

وی  افزود: آمریکا ابتدا صدام را مجبور به امضاء پروتکل الحاقی نمود و سپس از طریق بازرسان سازمان ملل با دانشمندان و مناطق حساس عراق آشنا شد و در اولین حمله کار صدام را یک سره کرد.

امام جمعه موقت بندرچارک نقشه آمریکا را خطرناک دانستند و گفت : اوباما بارها و بارها گفته که اگر می توانستم پیچ و مهره های صنعت هسته ای ایران را باز می کردم ، ولی البته همه بدانند که به فضل الهی این آرزو را به گور خواهد برد.

 آهنین جان با محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن اظهار کرد : آل سعود در باتلاق یمن فرو رفته است و مثل دیوانه ها کودکان ، مردم عادی و بی گناهان را می کشد.

خطیب موقت نماز جمعه شهر بندر چارک با به نتیجه نرسیدن خواسته های شوم آل سعود و استعمارگران خاطر نشان کرد: آل سعود بداند که به فرموده خداوند متعال حکومت از آن صالحان خواهد بود و مردم صالح یمن پیروز خواهند شد.

هرجا با شیطنت مواجه شویم با قدرت و قاطعیت پاسخ می دهیم

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از کیش پرس، حجت الاسلام علیدادی در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه هر جا با شیطنت مواجه شویم با قدرت و قاطعیت پاسخ می دهیم اظهار کرد: آن روز، روزی خواهد بود که اگر کوچکترین جسارت و تعرضی به کشور ما صورت گیرد منطقه برای هیچ کس امنیتی نخواهد داشت و دنیای استکبار با جواب قاطع و کوبنده ایران اسلامی مواجه خواهند شد.
خطیب جمعه کیش به آغاز تحریم های اقتصادی ایران از سوی آمریکا در سال ۱۳۵۹ اشاره کرد و افزود: ۳۵ سال از آغاز تحریم ها می گذرد اما با مقاومت، بزرگواری و درایت مسئولان و دولت های ایران یکی پس از دیگری توانسیتم با قدرت و قاطعیت کارها را پیش برده و به اهداف خود دست پیدا کنیم. به طوری که ۶ کشور قدرتمند جهان امروز با ما بر سر میز مذاکره حاضر شده اند.
وی با اشاره به اینکه خطوط قرمز ما در مذاکرات توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور مشخص شده است گفت: اینکه آمریکایی ها عهد شکن هستند کاملا مشخص است. آن ها بخشی از گفته های خود را نیز قبول ندارند.
امام جمعه کیش تاکید کرد: تیم مذاکره کننده ما از روز اول می دانستند دولتمردانی که در مقابل ما قرار گرفته اند مخصوصا آمریکا عهد شکن و ناجوانمرد هستند اما در این مذاکرات شرکت کردند تا اثبات کنند اهل گفتگو و منطق و مذاکره هستیم اما آن ها به دنبال از بین بردن حق مسلم ما هستند.
وی با تاکید بر اینکه ما اجازه نمی دهیم دشمنان به بخش های دفاعی ما نفوذ کرده و بازرسی کنند ادامه داد: مگر جایی این اجاره را به کسی می دهند که ما هم اجازه بدهیم.
حجت الاسلام علیدادی با تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: پاسداران سلحشور، وظیفه شناس و شجاع اسلامی ایران کسانی هستند که در انجام مأموریت ذاتی خود و دفاع از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران به نحو شایسته انجام وظیفه کرده اند به گونه ای که امروز استکبار جهانی از آنان وحشت دارند.
وی افزود: نه تنها سپاه که تمامی نیروهای مسلح ما هستند که دشمن از آنان وحشت دارد چرا که آن ها پاسداران حقیقی دفاع از حریم ولایت، امامت و نظام جمهوری اسلامی هستند.
خطیب جمعه کیش با تبریک روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) گفت: جانبازان کسانی هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و بخشی از سلامتی خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و با صلابتی که از خود به نمایش گذاشتند در دنیای امروز الگوی ما هستند.
حجت الاسلام علیدادی با تبریک سوم خرداد و گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس یادآورشد: از زمان آزادی خرمشهر در عملیات بیت المقدس سرنوشت جنگ به شکلی دیگر برای ما رقم خورد و پیروزی ها یکی پس از دیگری برای ما به دست آمد.
امام جمعه کیش با تبریک روز جوان و اینکه اسلام به قشر جوان توجه ویژه ای دارد، دوران جوانی را دورانی بسیار حساس خواند و افزود: کسانی که این دوران را سپری کرده اند اکنون غبطه آن را می خورند و کسانی که در این دوران به سر می برند ارزش این روزها را بدانند.
حجت الاسلام علیدادی با اشاره به فضیلت نماز، نماز اول وقت و نماز جماعت، ترک نماز و سهل انگاری در آن را از دلایل ضایع شدن نماز دانست.
وی با بیان اینکه در هر اداره و سازمان مسئول و مدیر سازمان اولین کسی است که باید در نماز حضور یابد گفت: به نماز خانه های اداره ها سری بزنید و ببینید چقدر محقر، کوچک و ضعیف هستند. ببینید مراکز فرهنگی نماز خانه های خود را در چه مکانی برپا کرده اند.
امام جمعه کیش مصداق ضایع کردن نماز را نمازخانه های ضعیف، مساجد کم و کمرنگ و بی رونق خواند.
نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام علیدادی و با حضور مردم و مسئولان مومن جزیره کیش در مسجد خاتم الانبیا برگزار شد.

آل سعود منفورترین دولت نزد یمنی هاست

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از مروارید نیوز ”  آیت الله رکنی امام جمعه بندرلنگه در خطبه نماز جمعه این هفته بندرلنگه گفت : دشمنان ما فیلمهای آن زمان را ببینند که هزاران نفرنیروی بعثی تا دندان مسلح باحمایت چندین کشور در جنگ هشت سال دفاع مقدس به این کشور حمله کردند چگونه وقتی که تسلیم میشدند پیراهن های خود را در می اوردند وبه دست میگرفتند اینها باید درس عبرتی برای جنایتکاران آل سعود باشدوبدانندباهمه این حمله های هوایی وکشتار مردم وکودکان بی دفاع یمن پیروزی نصیبشان نمی شود

خطیب نماز جمعه بندرلنگه اضافه نمود آل سعود منفورترین دولت نزد یمنی هاست آنها از کلیه طرفها خواسته اند درریاض که رژیمش دستش به خون این مردم آغشته شده مذاکره کنند مردم یمن هیچگاه باور نمی کنندآل سعود وفرانسه وآمریکا دلسوز آنها باشد.

آیت الله رکنی اظهار کرد بهترین پیشنهاد برای مذاکره طرفهای یمنی پیشنهاد ایران است مذاکرات یمنی برسر یک میز و درکشور یمن است.

آیت الله رکنی امام جمعه بندرلنگه درپایان مردم را به صرفه جویی دراب وبرق توصیه نمود تا درتابستان به بحران قطعی آنها دچار نشوند

 

 





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: نمازجمعه بندرعباس، اقامه نمازجمعه، امام جماعت استان هرمزگان،آیت الله نعیم آبادی،نماز جمعه نماز عبادی سیاسی،بندرعباس، استان هرمزگان درروز جمعه1 خرداد94 ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 1642
بازدید کل : 125088
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com